04 Jun 2012

Putra sulungku ~Danny Redzwin Shah~


selamat pagi&betemu kembali kwn2..tiba2 terasa rindu pulak pd blog yg telah lama aku tinggal ini..maklum la tahun ini jadual aku begitu padat&sedat dgn rutin harian ku.walaupn pd mata kasar ianya npk mudah&senang,namun hanya org yg melaluinya saja akn tau bagaimana rsanya..putra ku besekolah agama rakyat di klebang jya pd sesi pagi&besekolah di tasik damai utk thun 1 disesi petang,kelas agama rakyat bermula jam 8am-10am,manakala di sek tasik damai pd jam1.40pm-6.40pm... disitulah bermulanya tugasku menghantar&mengambil putraku..sebelum ke sekolah aku perlu menyediakn mknan tgh hari utknya,hnya mkn dirumah sahaja.putraku tidak mahu membawa bekal ke sekolah...kerana ade kwn2 yg mengejeknya...disbbkan itu dia malu.mana kala kwang saku utk mengaji sebyk rm2,mna kala utk sek rm3...kalo nk dibangingkan dgn wktu aku sek dulu2 memang jauh beza..tpi itulah zmn dh berubah,hrga brg pn mhal2 belaka&mgkin rzki ank2...jam menunjukan 4.20am mata ku pn sudah mula mengatok...setakat ini sja dpt aku aku coretkan utk kalian...insyallah ade msa terluang kita akn bertemu kembali...setiap hari pasti ade cerita......bye2 :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan